Меню сайта
Форма входа
Категории раздела
Мои статьи [3]
Все о Японии [23]
В Японии с конца I тысячелетия н. э. существует развитая литература (так, текст японского гимна датируется IX—X веком). До наших дней сохраняются памятники живописи и архитектуры с начала II тысячелетия. Большое влияние на японскую культуру в период её становления имела китайская, а после Реставрации Мэйдзи — западноевропейская. В XX веке японские аниме и манга завоевали признание в мировом масштабе.
Люди истории [3]
Политические новости [3]
Происшествие и событие в мире [0]
Рейтинги [8]
Разные [16]
Новости культуры и моды [2]
Поиск
Друзья сайта
  • Заметки...
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    Воскресенье, 27.09.2020, 01:37
    Приветствую Вас Гость | RSS
    Главная | Регистрация | Вход
    Если ты страдаешь фигней,
    то делай это красиво!
    Главная » Статьи » Люди истории

    Розгадано таємницю полотен Рембрандта


    Канадські вчені з Університету Британської Колумбії розгадали таємницю привабливості картин голландського художника Рембрандта


    На їхню думку, найважливіше значення в творчості знаменитого живописця має його гра з чіткими і розмитими частинами портрета. Багато в чому завдяки цій техніці Рембрандт і досі контролює погляди глядачів, що розглядають його картини.


    Неупереджене комп'ютерне вивчення самих зображень і поведінки людей, що розглядають картини, дозволили виявити і описати цілком конкретні прийоми, завдяки яким видатний художник привертав увагу до осіб своїх персонажів і робив сприйняття своїх картин неквапним і цікавим заняттям.

    Спостереження за глядачами показало, що їхній погляд фокусується в конкретній точці - на чіткому, деталізованому оці людини, зображеному на картині. Глядачі утримують погляд в цій точці тривалий час, а потім переміщають його на розмиті області картини навколо. Роблять вони це набагато повільніше, ніж розглядаючи будь-які інші зображення, які не належать кисті Рембрандта.

    За словами доктора мистецтвознавства Ксенії Богемської, існує шкала сприйняття людьми квітів і напрямків ліній. "Приміром, лінія, яка зліва направо піднімається вгору, сприймається глядачами як радісна, а зліва направо і вниз - як вираз смутку. Скоріш за все це пов'язано зі звичками нашого сприйняття письмового тексту", - говорить експерт.

    Зрозуміло, існують і інші способи управління поглядом глядачів. Художники всіх епох розставляли на своїх полотнах кольорові акценти і по-своєму брали під контроль увагу любителів живопису. "Якщо ви подивитеся краєвид співвітчизника Рембрандта Ван Гога "Пейзаж в Овері після дощу", то помітите, що він весь зелений-зелений, а в середині маленька червона цяточка - колесо воза.

    Мимоволі увага глядача приковується до цієї точки. Буває, що художнику треба звернути погляд на декілька послідовних точок. У багатофігурних композиціях - наприклад, розписи Рафаеля у Ватикані - наш погляд, на думку художника, переходить від однієї фігури до іншої ", - упевнена Ксенія Богемська.
    Категория: Люди истории | Добавил: Febral (28.07.2010)
    Просмотров: 397 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Имя *:
    Email *:
    Код *:
    Copyright MyCorp © 2020
    Конструктор сайтов - uCoz