Від 20 травня 2011 року, набуло чинності розпорядження КМДА щодо встановлення мораторію на прийом заяв про надання дозволів на розміщення зовнішньої реклами та видачу дозволів на її розміщення у центральній частині міста, а також на основних магістралях Києва. Мораторій діє до 1 вересня 2011 року.
«Підписуючи цей меморандум, ми мали на меті оптимізувати розміщення об’єктів зовнішньої реклами та забезпечити формування естетичного вигляду Києва до та під час проведення фінальної частини чемпіонату з футболу у Києві. Хочу підкреслити, що, виконуючи вимоги Угоди з Приймаючим містом фінального турніру Євро-2012 та Маркетингові рекомендацій УЄФА ЄВРО 2012™ у частині розміщення зовнішньої реклами, ми спиралися на думку та досвід найпотужніших представників рекламного бізнесу столиці. Зокрема, напередодні було підписано Меморандум про порозуміння між КМДА та операторами зовнішньої реклами Києва», – наголосила начальник Головного управління з питань реклами Людмила Денисюк.
Таким чин
...
Читать дальше »